Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio
Re: k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio
@mike01 dank je kerel.rookverslag volg zeker.
@psychedelic1988 Dank je m8.Zal er om spannen of de prijsdame het zwaarste wordt.
Er is er nog 1 die goed dik is.
@Nik dank je m8 zal zeker veel wit in de vloei komen en alles ruikt heerlijk.
@EL Plantos dank je m8 en ben blij dat de herfst gearriveerd is potten zijn zo goed als leeg.
Maar volgende ronde wil ik ze wel tot het einde groen houden word trouwens Skywalker Kush.
Wil deze nog een keer zetten na al dat stressen en ondervoeden en overvoeden toch lekker ruikende vette wiet er af krijgen zonder herma`s.
Alleen het gewicht zal iets minder zijn maar ja van planten waarvan ik dacht die overleven het toch niet plus alle stress zeg ik niet slecht.
Nu is kijken zonder gestress wat het dan doet.
De tester volgende ronde word Tangie of Sour Tangie beide van DNA-genetics de 1ste groei 4 weken in de bloei en de 2de 5 weken dus scrogtest met 1 van deze.
@thugz Die Somango`s gaan zeker lekker.
Zijn ook goed wit aan het worden.
Het gewicht zal zeker ook niet tegen gaan vallen langzaam zijn ze mooi in het volume aan het groeien.
Ik hoop zelf nog 4 weken om ze goed dik te laten worden
ziet er allemaal zeer goed uit LET OP: als je geel blad de top in ziet gaan en blad kan er makkelijk uitgehaald worden zou er schimmel in je top kunnen zitten!
die autoflowers zien er schattig uit
van de somango's kun je altijd wat moois verwachten dus dat spreekt voor zich
Ach ben ik te laat?, ze liggen nu al om waarschijnlijk. Je hoeft iig niet erg veel meer te knippen en te groomen. Zijn mooie toppen geworden die kushjes.
Misschien red je het net voor de kerst. Dat zal de Kerstman ook wel ff lekker vinden.
Thanks mannen nog even en dan chop.
Nee k1 wilde eigenlijk is langs de winkel van DNA gaan in Amsterdam tijdens mijn lang verwachte vakantie.
Het hele jaar door werken zonder vakantie is niemand aan te raden.
Wil meer te weten komen over hun soorten dus.
BV welke voeding en grond ze gebruiken.
Oftewel ze de oren van de kop vragen
De update.
het klimaat is zoals voorheen tussen 26 en 27 graden.
De LV krijg ik niet hoger dan 40% wat voor die dikke Somangotoppen wel goed is.
We zitten met de Somango`s op echte bloei dag 77.
Deze gaan langzaam naar het einde.
Denk nog 3 weken en dan is het wel beurt voor de dames en staan ze ook 14 weken.
De foto`s van de Somango`s zijn wel met hps de toppen zwwiepen alle kanten op en ben bang dat er 1 breekt
De 60 Day Lemon dag 76.
Hiervan hebben er drie 2 dagen in het donker gestaan en zijn daarna geslacht alsmede twee Skywalkers.
De prijsdame staat nog alsmede die 2 in 1 pot.
1 daarvan is muisgrijs zo wit bekijk de foto`s maar.
Die zullen deze week plat gaan dus de prijswinnaar zal deze week bekent worden.
Weer die berry die sowieso een gedeelte goed zit met sen 80 dagen he
Gewoon prachtig die somango's lekkere dikke staven.
Dat het je straks mag gaan smaken m8 met oud en nieuw zit je in ieder geval goed
Comment